Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

grattis mamma=)

Publicerad 2009-11-12 10:07:22 i Allmänt,

Har precis kommit hem från stallet, snöa hur mycket som helst på mig. Men det är myys med snö ! nu ska ja snart lägga mig i badet och sen äta frukost, sen blire att fixa sig lite sen blire skolan =) börjar tolv och slutar tre, rätt skönt ändå.
Efter skolan vet ja inte riktigt vad jag ska göra än, det märks. Men mellan kl 18-21 ska vi på föreläsning med skolan på sjukan i kga;S mindre roligt men !
nu ska jag kila, ha en bra dag. Puss !

Förövrigt fyller världens bästa mamma år idag :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela