Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

I can !

Publicerad 2009-11-06 14:20:17 i Allmänt,

fredag, helg. Känns jävligt skönt :) sluta elva idag, kändes kanske ovärt o åka till skolan för dom lektionerna men det känns skönt och inte ha nån frånvaroo idaaag ! Efter skolan blev det stallet direkt och rida och fixa, det gick bra. Och nu har jag precis badat och sitter här vi datorn och lyssnar på musik, idag ska jag va barnvakt och bara ta det lugnt, kanske kga ikväll. vi får see !

men nu ska jag föna håret och fixa mig lite för jag kanske måste skynda mig till örebro för att köpa nåt till lovisa, ha en bra kväll och grattis emily !
puss

haha skit i pojkvän och lev livet som en bitch som mig typ. haha nya jaag !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-06 14:36:47

GÖTTT:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela