Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Lördag i norge !

Publicerad 2009-11-28 10:12:58 i Allmänt,

Har precis vaknat här i norge. Sovit hur bra som helst och jag va hur trött som helst igår när vi kom hem. Men det va astrevligt, drog en bakad potatis när vi begav oss hemåt :) ist för max ! mkt godare och nyttigare. Det är bra !
Idag ska jag väl åka hem, känns dötrist, men ska ut ikväll men får se om jag är nykter då kanske, men det kan ju bli skoj iaf :) jag är en rolig person som inte  behöver dricka för att ha skoj;)
Men nu ska jag nog gå ut en sväng och sen käka frukost och ta en dusch sen blire tråkiga sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela