Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

söndag

Publicerad 2009-11-29 15:16:47 i Allmänt,

Utgång igår, blev inte nykter som jag hade tänkt men det va riktigt trevligt :) kollade dock inte så mkt på lillasyster för ja tog en taxi till stråningstorp, det va inte så billigt men skönt o slippa gå ! pengar har aldrig vart ett problem för mig,
just nu sitter jag här och ska snart kolla sunes jul :) kom typ hem från dfs för en stund sen, kolla littö innebandy. Synd att dfs förlora.
Ikväll vet ja inte va det blir men orkar inte bara sitta hemma, vill gö nåt:) hör av er, nu blire sunes !
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela