Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Torsdag,

Publicerad 2009-11-26 19:37:54 i Allmänt,

Hård dag ! men har iaf fixat allt inför helgen nu :) kommer förmodligen bli bästa helgen på länge.
imorron efter skolan har jag med mig min väska och då blire norge dirr ;) för jävla mysigt faktiskt ! Lite tråkigt att åka bil själv fyra timmar men jag klarar det mesta. Men där blire iaf mys imorronkväll med massa idol :) Sen måste jag tyvärr åka hem på lördag. Men kommer dock inte kännas jobbigt när man väl e hemma för då väntar festen på mig, kommer bli hur lyckat som helst :)
Ikväll måste jag tyvärr plugga :/ sen ska jag packa miin väska och ta en promenad sen blire sängen, jag va trött idag när jag vakna ;S But That's life !
Men ha en bra kväll och helg, för det kommer jag garanterat ha :) puss



Sötaste sötnosen :) Tummen upp för den här helgen Linus !

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-11-27 10:33:31

hallå våran bio då?:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela