Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

utgång !

Publicerad 2009-11-07 14:40:49 i Allmänt,

Den här dagen har vi längtat efter länge. Ikväll blire käka och massa mys hos Lovisa sen blire statt. Fatta att Lovisa är 18 som oss andra flickor, det e nice ;)
idag har jag lovisa och mamma vart i kga och fixat det sista inför kväll typ. När jag kom hem tog jag ett bad och nu sitter jag här =) Jonna ringde typ nyss och sa att hon kommer hem till jul, och kanske till veckan oxå, hon saknar mig och jag saknar henne ! <3
Men men nu ska jag fixa lite och packa ner alla kläder så jag har nåt och välja på ikväll :)
ha en bra kväll vi ses i dimman ! pusss

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-11-07 16:11:41

Hoppas hoppas hoppas, jag orkar åka hem i veckan en snabbis ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela