Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

091005

Publicerad 2009-10-05 16:46:08 i Allmänt,

Nya tag med min bloggg !
Just nu har jag praktik på letälvsskolan, särskolan. Trivs jävligt bra faktiskt. Synd att man bara hade två veckor där och nästa måndag ska man tillbaka till bergslag. Fast bergslag är mkt finare än letälv, letälv är typ en rutten skola men =)

idag när ja kom hem blev det en promenad med mamma:) Och nu funderar jag på att åka och köpa en vinterjacka. Blir nog ett bad ist och kanske åka till bror. Senare ikväll kommer iaf hilding och sover här, jag älskar honom så mkt. Han har visat mig va kärlek är ! <3

men nu ska jag ut, hörs. pösss









Så fucking jäävla mycket kärlek ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela