Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100930

Publicerad 2009-10-30 08:06:50 i Allmänt,

god morgon, har sovit hur bra som helst inatt faktiskt, kanske för att ja sov utan hilding. Inte sovit utan han sen maj typ ;) men men..
förövrigt har jag lite feber och har ont i huvet som vanligt, ska till vårdcentralen senare på förmiddan så får vi se om man kan få sig nåt starkare mot huvet. Vore rätt skönt iofs.
igår blevdet stan med mamma, köpte typ en tröja och en asfin klänning jag ska ha på mig på statt imorron om jag är kry. Skönt oxå att man fick studiebidrag idag oxå=) men iaf efter stan blev det hockey en stund men inte så länge för jag frös ooch kände mig sjuk. Inte jätte ovanligt;S
Men nu ska jag gå till stallet och ta ut hästarna och rida o försöka bli frisk till maskeraden ikväll. kan bli riktigt nice ! ha en bra dag och kväll !

Tror ni vi vill ha det här nu!?

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-30 13:19:35

Ayia napa vill vi ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela