Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Bakiis

Publicerad 2009-10-18 11:24:47 i Allmänt,

Ännu en helg över, tungt. Skola imorron, två prov kan inget av dom. Glömde typ svenskan i skåpet så den lektionen får ja nog hoppa tyvärr:S vi har så mkt nu innan lovet, jobbigt. Men värt o kämpa lite för 11 juni tar vi studenten. OP 3 shalalalala ;D underbart, glad att jag är född som 91a;)

men i fredags åkte jag o jonna iaf till Falun, mys vare. Kul o träffa släkten. Men igår efter mkt shopping åkte jag hem för jag skulle hem till märy och sen vidare till statt :) Trevligt vare, men nu idag känner jag faktiskt att det blev lite för mkt. Men men, Måste bara berätta att jag slog ut min tand på statt. hahaha, så jävla roligt/jobbbigt. Så idag har jag ont i tanden och kan ju inte tugga med den, så imorron blire tandiiiis. Skönt, jag som ska till tandläkaren nästa vecka med. Mycket tandläkare nu, men det gillar vi !

Idag blire mys framför tvn o masssa plugga;S och kl tre typ ska jag åka o hämta hilding som kommer hem från stockholm, skönt o träffa honom igen:)
men nu ska jag kolla film, ha en bra dag, pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela