Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Lördag,

Publicerad 2009-10-10 14:17:05 i Allmänt,

Skönt med lördag, känns som söndag. Inga fel =) inatt sov jag hos hilding, så himmmla mys vare;$ sen åkte jag till emma en stund. Så längesen man va där:S trevligt iaf ! och nu sitter jag här och väntar på att lovisa ska fixa skjuts så hon kan komma hit och underhålla mig lite. kl sju ikväll ska jag till min älskade bror och käka, och efter det så kommer nog hilding hit och sover, han kan inte vara utan mig;) <3
förövrigt då så åker jag till Falun nästa helg till kusserna och även jonna kommer ju dit;D och helgen efter blire Leksand med mina tjejer. Myys ! <3
men nu ska jag bada lite, ha en bra lördag !  pösss

Tufft !


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-10 15:59:11

Ska bli dunder mysigt gumman! Får bara planera vilken tid osv. vi ska åka :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela