Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

mog !

Publicerad 2009-10-27 21:05:43 i Allmänt,

jag rent utsagt hatar folk med förutfattade meningar. Alltså, spyr på det direkt :S uuusch, det äcklar mig. Hur illa låter det inte när folk säger att ex thailändare är fulare o sämre än andra!? hur fan kan man ens säga så känner jag, alla människor är väl lika mycket värda och vi i sverige är fan intee bättre än dom i asien, ja tror dessvärre dom är bättre än oss !
Alltså, tycker bara mindre om folk som säger att vissa är bättre än andra. För det är inte så..men ja orkar inte !
Just nu sitter ja hemma hos hilding och gör ingenting alls ! kanske snart tar en dusch, tidsfördriv typ.
Imorron blire att gå upp tidigt, hem och rida och sen örebro me lovisa :) Mys !
Förövrigt längtar jag rätt mycket till helgen, på fredag blire maskerad, freja fyller ju 18 <3 och på lördag blire statt. kan inte bli mycket bättre och livet flyter faktiskt på ganska bra just nu. Lite jobbigt bara att ja kom på att ja måste jobba me mitt PA på torsda, hela dagen typ. Det gillar jag mindre. Men fan, kämpa för snart är inte studenten långt borta, och napa ;) sorry 92or. Men 2010 är vårt år ! Ni får vänta lite till
men nu ska jag kila och va social. ha en bra kväll puss lisa




We belong together babe ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela