Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tisdag !

Publicerad 2009-10-20 15:21:09 i Allmänt,

Skönt, idag har jag fixat min tand. Känns riktigt bra, inte så snyggt och ha en halv framtand :S när dom skulle fylla i tanden fråga dom om jag ville ha bedövning. Skoja inte att jag trodde att det gjorde asont då. men eftersom jag är så rädd för den där sprutan så sket jag i bedövningen och det behöver jag inte ångra. Inget av det kändes ju, så det va bra. Annars har jag ju lite skräck för tandläkaren;S
men men, idag efter skolan blev det stalllet, red lite på gärdet eftersom pollen tappat ena skon :) gick asbra, lite dyngivrig i början bara men sen gick det riktigt bra !
nu har jag precis tvättat bilen, kallt ! funderar på att ta en varm dusch.
Ikväll blire iaf träning sen kanske hilding!? aa det återstår och se. Och imorron åker jag och mina brudar till LEKSAND;D så imorron blire att gå upp i tid och kanske rida en stund eftersom vi åker kl elva, annars blire nog dfs :)
på kvällen ska vi iaf dricka lite och sen dra på hockey;) så jävla myspys !
Men nu har jag sakar och fixa, ha en bra dag !
Pusss jordnära lisa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela