Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

måndag !

Publicerad 2010-04-19 17:46:46 i Allmänt,

haft en sjukt underbar helg i trysil, fint väder och varmt som bara den:) saknar det faktiskt, men men snart vinter igen, eller?;)
idag hade vi bara en lektion i skolan, böra tolv, sluta ett. Rätt skönt. Och imorron slutar man halv tolv, känns bra !
Känns dock mindre bra med en sluttenta i sjukvård på torsdag och nationella på fredag:S men det går nog bra, man underskattar alltid sig själv!?
ikväll vet ja inte vad det blir, va sugen på att dra en pizza men inte längre.. så ska nog bara ta det lugnt och läsa lite sjukvård :)
Men nu ska ja duscha, ha en fin kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela