Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

mmmmm !!

Publicerad 2010-04-10 21:15:12 i Allmänt,

sitter med mitt projektarbete en lördag kväll. Toppen, kanon kul, really ! not. Men
vill väl njuta på statt ikväll som alla andra? till arvingarna dessutom ;) nice det hade vart.
imorron åker mamma till trysil.. Så ja hilding och lovisa åker upp på torsdag, efter min pa redovisning. Blir fint det !
men nu ska jag väl fortsätta slita med mitt hiv projekt !
ha en fin kväll på stattt ! pyss

Kommentarer

Postat av: Marie :)

Publicerad 2010-04-11 15:10:51

PA-redovisningen är väl ändå på tisdag?:O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela