Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

tenta !

Publicerad 2010-04-22 20:51:34 i Allmänt,

Nu är tentan avklarad för den här gången, får se när man kan göra om den. Men synd att man plugga på alla sjukdomar i hjärtat typ och så kom det massa grejer om gips och sånt, oflyt !
Men som tröst åkte ja in till örebro me elin och linn och handla lite kläder :) så nu känns det mkt bättre.
imorron börjar vi åtta med nationella, håller på till ett. Rätt soft !
men nu ska jag snart lägga mig i badet och vänta på att älsklingen kommer hit :) ja är själv hemma förövrigt !
ha en fin kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela