Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

torsdag !

Publicerad 2010-04-08 12:13:34 i Allmänt,

sjukt vad jag längtar till studenten. Hur mycket som helst i skolan nu, blir helt slut. Men snart är jag klar med skiten, så underbart
Idag jobbar ja med mitt pa och det går framåt, och senare tror jag det blir en promenad. sen är jag själv hela kvällen eftersom mamma jobbar, men det kan väl va sköönt :)
Förresten så fick jag jobb i sommar, 100 % i hemtjänsten. Sjukt underbart, kommer få jobba hur mkt som helst ! men det gillar jag eftersom ja ska flytta till hösten och så :) gooodie !
Men nu ska jag fortsätta med mitt projekt, ha en bra dag. pysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela