Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100801

Publicerad 2010-08-01 18:08:37 i Allmänt,

Tunga tuffa tider..elle inte!?

Precis käkat lite, min bror och hans familj är hemma idag:) mysigt, dom har varit i kiruna i 3 veckor så längesen man såg dom. Så nu ska jag duscha och lite så sen ska jag bege mig till kga !
Och imorron är ja ledig, sjukt underbart faktiskt :) men det ska väl bli regn så ja vet inte vad man ska hitta på, kanske träffa emily en sväng ! men nu ska ja hoppa i duschen, ha en fin kväll:) puyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela