Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100802

Publicerad 2010-08-02 20:49:54 i Allmänt,

Precis kommit hem från karlstad, varit på bergvik. Så kul o se något annat än marieberg och örebro..även fast örebro e mer och hänga i granen :)
På dan idag åkte ja in till kga och träffa jossan, gick på stan lite och fika och så. Så jävla glad att ja har mina kompisar alltså ! dom e mer än guld värda ! <3 dom gör att man klarar så otroligt mkt mer än man tror !

Men nu ska jag lägga mig framför tvn och softa lite, det e jag värd. Imorron blire jobb från 14 eller 15 till 21 ! fint det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela