Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100803

Publicerad 2010-08-03 12:38:50 i Allmänt,

ärligt talat funderar jag på att ta bort min blogg. Blir bara massa skit hela tiden. fatta liksom, man ska inte ens kunna få va lycklig. Nej men det ska ju bli spännande och se vem som e pappan.. asså fy fan. man slutar aldrig förvåna sig. Men som sagt då så.. om inte gud har skapat barnet är det ju hilding som e pappa. fattar inte hur man kan yttra sig om såna starka saker ändå, som man inte har en aning om. Det är inte okej tycker jag. man har accepterat situationen, man tar sitt ansvar, man älskar sitt barn. Vad mer kan man göra, men man kanske ska straffas för det. jag vet inte ! Jag står på mig iaf, jag och mitt barn kommer få ett bra liv tsm.

idag jobbar jag 14-21. Längesen jag jobba nu, men ska det bli nice :) Nästa helg funderar jag på att åka till gbg och hälsa på min kära vän fredrika :) vore kul. Och den 20e blir det förmodligen lysekil me vännerna. myspys :)
Men nu ska jag duscha, ha en fin dag ! puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-03 21:21:12

lycka till med barnet :) ta ingen skit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela