Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100804

Publicerad 2010-08-04 18:22:05 i Allmänt,

ledig dag. Har varit ute och åkt lite me mamsen. Och träffat världens underbarste människa på denna jord. Vilken energi man får alltså =)
nu har ja precis käkat, funderar på att ringa mina vänner och höra vad som händer iikväll. Tråkigt att ja ska jobba imorron men om en vecka äre över, och det är lika tråkigt !
men nu blire duschen imorron jobbar ja 7.30-13.30

säg ja till livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela