Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100808

Publicerad 2010-08-08 22:18:05 i Allmänt,

precis kommit ut ur duschen. Jobba fram till 21 idag. Sista helgen var med det avklarad. Känns sådär eftersom jag verkligen bara älskar mitt jobb..
Men imorron är jag ledig. Och då är det en hel del grejer som ska fixas och så ingen sovmorgon här inte !
inte långt kvar heller tills min syster kommer hem 25 e, och dan innan ska jag till mvc. Vet ni hur underbar känslan är att få höra hjärtat slå från sitt barn ! ? obeskrivligt iaf :)

Men nu ska jag kila och lägga mig framför tvn. Ha det fint, peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela