Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100809

Publicerad 2010-08-09 14:53:04 i Allmänt,

Precis kommit hem. Funderar på att ta ett bad nu, har ont i huvet och känner mig frusen..
Hur denna måndag kväll ser ut vet man inte riktigt än, det märks senare va det blir :)
men nu ska jag kila ut i garaget och slipa lite på en jättefin gammal byrå som ja ska måla om och ta med mig när ja flyttar :)
ha en fin dag imorron jobbar jag 7-13.30

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-09 22:09:09

önskar dig all lycka ! det kommer säkert gå alldeles galant. ta en dag i taget och njut av livet ! :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-08-10 12:24:45

Tack ! Ja, man får inte glömma bort att njuta av tillfället alltså även om det är svårt ibland :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela