Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100816

Publicerad 2010-08-16 21:35:29 i Allmänt,

Nu sitter vi här och är jävligt glada över känslan vi känner just nu ! <3 lååt den stanna =)

dåligt bloggande senaste dagarna, har haft massa annat och fixa med. Nu har jag iaf slutat jobba, känns rätt skönt. men tråkigt samtidigt. Har även tvättat alla knoddens kläder och strykit dom ;) hehe '

Imorron ska jag iaf plocka blåbär och ta en fika me patrik:)
Men nu ska ja fortsätta me mitt här, ha en fin kväll puss !





Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2010-08-17 11:21:16

när ska gu lägga ut bilder på magen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela