Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100818

Publicerad 2010-08-18 22:05:16 i Allmänt,

lycklig lycklig lycklig !  Mår vi bra, mår bebisen bra :) <3


imorron börjar man inte skolan som många andra gör, känns bara för skönt. Istället ska jag bara vänta på att lillla knodden kommer ! Och jobba så mkt jag orkar, men som sagt. Magen tar i !

Idag är det en vecka kvar tills älskade syster kommer hem. Känns som hon varit borta i ett år men nu äre äntligen snart dags att få åka och hämta dom på arlanda, hur jag har längtat ! :) Men innan det återstår en helg me massa mys och en kräftskiva !

nu ska jag ta en kvällsmacka och lite te och krypa ner i sängen och kolla på en film, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela