Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100819

Publicerad 2010-08-19 13:57:53 i Allmänt,

Precis kommit hem från stan och en fika med linn. Så sjukt tråkigt väder idag, men behövde inte stressa upp till någon skola iaf, det va obeskrivligt skönt :)
Så nu sitter jag och väntar på att mamsen ska sluta jobba så vi kan åka in till örebro och kolla på en bil till min älskade syster =) inte ens en vecka kvar nu !

Men nu ska jag byta kläder, kul att man typ inte kan ha nånting :( men det gör ingenting alls, ja har världens finaste son i magen =) <3 ha en fin dag i regnet :) take care !

Idag äre exakt 11 veckor kvar till 4 november !



Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2010-08-19 17:14:26

hej du har blivit tjock men magen jag längtar till 4november!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-08-20 00:17:59

aaaw! :)

Postat av: Matilda Nilsson

Publicerad 2010-09-01 12:26:48

Guuud vilken fin magis du har, är faktiskt väldigt avundsjuk =)<3 Hoppas allt går toppen och att det är bra med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela