Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100826

Publicerad 2010-08-26 17:30:15 i Allmänt,

Dålig uppdatering här, men nu har iaf äntligen min syster kommit hem. Fick åka till arlanda igår på morgonen och hämta dom. Kändes riktigt riktigt bra kan ja lova :D Så nu är dom hemma !!!

I tisdags va jag på mvc och mätte magen, lyssna på bebisens hjärtljud och så. Allt va som det skulle. Sköönt ! det enda tråkiga va typ att helt plötsligt när barnmorskan kolla i min journal stod det att han var beräknad 16e november !? va fan liksom, två veckor till och vänta !? men hon skulle kolla upp det, för liksom på ultraljudet sa dom 4 november, och då har dom ändå mätt honom och så och jämfört måtten med hur många veckor han var då så..ultraljudet ska ju va mer pålitligt men =) jaa, det blir spännande och se. Man har ju liksom ingen aning när man blev gravid så:S men som sagt, ut kommer han ju iaf. Gör inget om det blir senare, även om jag bara vill ha honom här nu. Vi kommer få träffa våran son liksom :) <3

Just nu sitter jag här kollar på massa bilder från sommaren och så. Om jag sammanfattar min sommar kan ja väl säga att det har varit en rätt tuff sommar, allt som hänt och så liksom, allt negativt man fått höra. Men dom människorna som kan vara negativa till ett barn..aaa, har så svårt och förstå men. Ett barn är väl alltid välkommet ! ett litet gulligt oskyldigt barn liksom, ett barn kan man aldrig stänga ute !
Ett barn som blir omtyckt och kramat, kommer känna kärlek ! <3 men nu får gärna hösten komma, spec november !

Men nu ska jag börja städa lite, tål inte att det är stökigt på mitt rum ! ha en fin kväll, puss !


6 juni 2010. Gravid i femte månaden, hade ingen aning.. helt sjukt, men som barnmorskan sa, ja behöver ju inte vänta så länge nu liksom innan han kommer, våran älskade son =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela