Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100831 - inte utan min son !

Publicerad 2010-08-31 14:12:06 i Allmänt,

Precis tagit en dusch efter en underbar promenad i solen i detta underbara höstväder ! Det är så frisk luft. Men det gör inget om det blir lite kallare faktiskt.
idag ringde barnmorskan. Han är beräknad att komma den 4 november ! Så jävla sköönt, vet inte riktigt vad det där 16e va men.. man kan ju gå över tiden men. Det märks :) känns skönt iaf att det inte är längre bort !

idag ska jag städa lite och packa ner bebiskläderna och massa andra saker. Om drygt en månad blire flytt, ska bli skönt faktiskt. Mitt eget liksom, min familj =) Så är det kul och bo nära alla kompisar när man är mammaledig så man har något och göra om dagarna !

Och imorron ska vi på ett ultraljud till, ska bli så himla spännande. Visst, jag är inne i vecka 31 nu och han är jättestor, man kommer inte alls kunna se honom som vi kunde på det första. men känner ändå att det kan va bra för oss. Vi som väntar tillsammans liksom :) Det va lite pang på där i juni kan man känna i efterhand. Men man kan nog iaf se hans hjärta trodde barnmorskan. men det blir intressant !

men nu ska jag kö ett ryck sen ikväll blir det att åka och hälsa på min bror en sväng =) Ha en underbar dag ! peace




Den som strör ut nålar ska akta sig för att gå omkring barfota !

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-09-08 21:09:58

Vart är det du ska flytta nu då Lisa? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela