Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2010-08-03 22:24:27 i Allmänt,

Precis just nu kände jag att jag fick en lyckospark av mitt älskade lilla barn :) hur underbart är inte livet. Man måste verkligen njuta av det här, det är något så speciellt. Något så älskvärt ! <3
älskar dig lilla vicke =) <3

och imorron äre 4 e augusti och det innebär att det är 3 månader kvar tills han är beräknad att komma !
Och du är så välkommen. Ska ge dig all min kärlek. Du kommer alltid vara det bästa som finns <3


Tänk när man kan se lilla fossingen ! <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-03 22:43:23

fan njut bruden =) finns ju såna som aldrig ens kan få barn. ta ingen skit.. konstiga människor det finns som vill såra en gravid kvinna, det är det vackraste som finns att vara gravid. du är stark och står upp för dig och barnet vilket borde vara självklart för alla. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela