Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Snutten

Publicerad 2010-08-31 22:24:43 i Allmänt,

Sitter och kollar på massa barnkläder. Kan nog lätt dra slutsatsen att det här barnet kommer inte behöva vara naket iaf. har handlat så sjukt mkt kläder att det nästan är pinsamt. men ska nog lägga upp lite bilder på några av plaggen nån dag iaf när jag har tiden =) Det är ju bara för mysigt med bebiskläder, det är så smått liksom, man smälter ! Men egentligen borde jag inte lägga mer pengar på kläder nu, han har allt verkligen, men..kan nog inte låta bli.

Den här lilla "jackan" är det senaste inköpet. Vet ni att jag älskar när det är öron och björnar och sånt på kläderna !? det är bara för sött !


Sen måste jag bara köpa den här overallen också. Den är sjukt fin och den måste han bara ha, lilla snuttten !


Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2010-09-03 20:05:01

gud vad söta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela