Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

sonen

Publicerad 2010-08-10 22:09:31 i Allmänt,

Bara känner att jag skulle kunna skriva hur mkt som helst här om lilla bebben. Men gud vad han sparkar nu alltså, det känns verkligen. Det är obeskrivligt underbart !
Det börjar verkligen närma sig. Man börjar fundera lite på förlossningen och sådär. Men ärligt talat så är jag inte direkt orolig över den. Alltså när man har lille bebben i magen vill man ju bara att det ska bli dags. Det är en positiv smärta ! Man vill ju liksom träffa honom nu, vill få gå ut och gå me honom, som en stolt förälder ! Längtar tills man är hemma från bb och alla kompisar och släktingar kan komma och hälsa på :) För det är fortfarande besöksförbud på bb!? lite tråkigt men..
Det här är livet, och jag ska ta till vara på det :)

från och med nu ska jag börja ta bilder på magen varje vecka. och nu äre v 28 som gäller ! Så imorron blire att ta tag i det och fixa en bild eller två:) imorron tänkte jag även lägga ut bilderna från ultraljudet som vi gjorde för 5 veckor sen ungefär. Var redan i v 23 då så han är rätt stor på bilderna =) så fin ! <3
Men nu ska jag ta lite te och lägga mig framför tvn, halsbränna är inget jag har haft förut..men nu börjar det komma :(
ha en fin kväll puss



we might not be close again, but i won't ever forget how it used to be♥.

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-08-11 16:51:08

verkar som de flesta man vet ska ha barn ska få en pojk :D mysigt det. har ni något namn än?=)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-08-11 18:25:04

ja faktiskt :) nja inget bestämt direkt. Riktigt svårt alltså, velar fram och tillbaka. Men har väl fastnat för viktor =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela