Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

101213 - Måndag

Publicerad 2010-12-13 18:16:42 i Allmänt,

Fabian har blivit riktigt duktig på nätterna och sova nu. Har han alltid varit. Men nu är han så duktig att jag vaknar vid åtta och är hur pigg som helst, så himla gött ! Men idag drog vi oss till halv tio ungefär. Sen åkte vi till min bror, fabians kusiner Ellen och Alexander och hälsade på Och käkade lunch osv. Riktigt mysigt ! Synd bara att jag inte hann ta nån promenad i det underbart fina vädret :( hoppas jag hinner imorgon, men då ska vi på julbord klockan tolv, jaja får väl gå i mörket..

just nu har vi precis ätit, köttbullar och makaroner. Alltid så avancerat när det är jag som lagar..
Ska sätta oss i soffa nu och kolla robert gustavsson, sköning ! Fabian har somnat i hans babysitter. Där trivs han. Men snart ska han få komma upp till mamma och mysa massor. Om ett tag blir det att klä på lilleman och gå ut på en promenad.
men först soffan med lite te, ha en fin kväll !





Våran bebis idag =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela