Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

101214

Publicerad 2010-12-14 10:56:01 i Allmänt,

Har precis vaknat faktiskt, lite halvseg idag. Fabian sov jättebra inatt, så gött. men han vaknar lite för tidigt på morgonen, men det gör inget så länge han sover bra på natten :) Jag brukar också gå upp tidigt egentligen, men sov ut alltför mkt och länge nu i höstas. Ändring nu !

Så nu blir det en snabbdusch sen fixa i ordning mig sen julbord. Så himla göttt, har verkligen längtat efter att få äta julbord ni anar inte. Potatisen och skinkan..mmm, mums det är så gottt !

Senare ska vi åka till lägenheten och hämta lite grejer bla Fabians spjälsäng. Nu ligger han mellan mig och Hilding på nätterna och han bara älskar ju det..han sover inte lika bra i sin säng, men ibland kan han ju få va där =)

nu väntar snart julbordet ! peeace


min favorit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela