Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

19 december 2010

Publicerad 2010-12-19 18:10:10 i Allmänt,

Har haft en jätte bra helg, verkligen. Men nu sitter jag här och vet inte riktigt, jag tvekar för första gången på riktigt länge...va blire!?
Jag älskar iaf Fabian mest av allt i hela världen. Och han är så jävla go, vill bara äta upp honom ! :) Fast han är lite förkyld nu;/ men det håller på att ge sig som tur är. Inte roligt med en liten förkyld kan ja lova..är nog jag som smittat honom eftersom jag har varit så sjukt förkyld några dagar här.

På fredag är det julafton. Vet inte riktigt vart jag spenderar den än. Förmodligen med min släkt :) ska bli så himla mysigt älskar jul !

Men nu ska jag kila hare fint pöss !



Want you to make me feel like I'm the only girl in the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela