Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

25 december !

Publicerad 2010-12-25 18:40:27 i Allmänt,

Dålig uppadatering senaste dagarna.. men varit mycket nu och har inte haft lust att skriva här helt enkelt =)
men igår var det julafton, Fabians första jul. Himla mysigt var det ! han hade fina skjortan på sig och senare var han även en liten tomte nisse, så söööt ! Han fick massa paket av tomten, typ allt möjligt kläder, gosedjur, babygym och massa mer saker men orkar inte skriva allt här =)

Och nu har han verkligen blivit duktig, vaken på dagen sover hela nätterna. Igår kväll somna han t.ex. kvart över tio, vakna fem på morgonen och ville ha mat. Så jag hämta honom och la han mellan mig och hilding och amma så somna han direkt nästan och sov till halv elva. Inte illa va!? såhär har det varit bra många nätterna nu, detta resulterar i att både jag och hilding är mkt pigga hela dagarna. Gött och slippa va vaken på natten, men visst kommer det komma bakslag när han är mer vaken, men det hör till :)

Nu sitter jag hemma hos hilding och myser. Händer inget spec ikväll och ska verkligen inte gå ut=)
men nu ska jag mysa med Fabian som är mamma sjuk.

Kommentarer

Postat av: erik

Publicerad 2010-12-28 23:23:35

nej, det räckte väl med att gå ut två helger i rad för en månad sen ;)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-12-29 11:04:06

Kul och se att det finns killar som läser min blogg också..Även fast man är mamma får man gå ut hur mkt man vill, den är en annan sak om man gör det eller inte !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela