Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

28 december !

Publicerad 2010-12-28 16:49:41 i Allmänt,

Sitter här hemma och har precis kollat på en film. Funderar vad som händer på nyår egentligen!? ingenting eller!?
Hilding och jag har fixat barnvakt då, bästaste mormor ! Så nåt får det bli. Kanske va här hemma med Min syster och alla och käka och spela sällskapsspel..fast hur är det med det där och spela egentligen!? är det så bra om man verkligen vill va sams hela kvällen!?;)

Men för övrigt har Fabian blivit en stor kille nu. Igår när jag duscha ställde jag in babysittern i badrummet och prata hela tiden med honom medans jag duschade. Han bara låg och skrattade hela tiden. haha sötnoos ! Och hans musikmobil som hänger över hans säng älskar han som bara den. Så himla kul och stå och kolla på honom när han följer dom snurrande djuren med blicken runt runt runt :)
Nästa måndag är det dags för BVC igen, känns som det va längesen vi va där nu. Men han växer så himla bra nu och är så nöjd med livet så =) Det blir längre och längre mellan varje kontroll !

men nu ska jag basta lite, ikväll blire mys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela