Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

29 december !

Publicerad 2010-12-29 11:15:03 i Allmänt,

Har precis duschat. Fabian ligger och sover än men han vaknar när som helst :) Då vill han förmodligen käka lite..sen ska vi städa lite här, sen ska vi nog åka hemåt mot Åtorp och ta en promenad. Lite kallt ute men, mamma va ute och gick mkt med oss när vi va små och fick ligga i vagnen och sova ute, och vi har varit mindre sjuka också ! :) Men Fabian tycker inte om att ligga själv ute i vagnen och sova..men !

Ikväll ska jag städa min garderob igen..va en vecka sen sist, ser ut som en bomb slagit ner där igen. För lite garderober till för mycket kläder helt enkelt. Går inte att hålla koll alls !
Och imorgon måste jag städa lite hemma så jag slipper göra det på nyårsafton. Det blir till att vara hemma och ha det trevligt med mat och spel bland annat =)

Men nu ska jag skynda mig att göra mig iordning innan prinsen vaknar  !







Dålig bild men, lilleman ligger och sover såhär just nu=) haha pusss va goo han är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela