Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

All I want for xmas is shoes !

Publicerad 2010-12-02 15:50:46 i Allmänt,

Torsdag. Igår blev Fabian fyra veckor. Och imorgon blir han en månad. Detta ska vi fira, myskväll med lilla familjen blir !
Igår fick jag min julklapp av min underbara pojkvän. Jag älskar att få sånt man verkligen vill ha och har önskat sig. Eftersom jag är som ett litet barn fick jag ju också såklart öppna klappen igår. Jag älskar skoor !


Dom är så jäävla snygga och jag älskar dom, taack babe :) <3

Idag vakna Fabian vid sju och ville äta lite. Han va vaken till nio, vi satt i soffan och kolla på tv och hade det mysigt. Så somna vi och vakna kl tolv. Så jag känner mig utvilad nu, så jäkla gött. Då gick jag upp och städa lite och så. Har sagt upp min lägenhet nu eftersom jag inte trivs där. Så flyttar ut i februari. Så ska väl bo hemma lite efter det. Inte någon idé och skaffa ny lägenhet eftersom Hilding och jag snart ska flytta ihop. Det ska bli så sjukt underbart. Det är det enda som saknas. Och snart är det så :)

Imorgon kan det bli Örebro och köpa julklappar. Tänk att få köpa julklappar åt sin egna son. Underbart ! :D
Sen på kvällen blir det som sagt mys med familjen. På lördag vet vi inte riktigt hur det blir än, det märks :) nu ska jag byta om och åka in till dfs en sväng och fixa lite grejer :) ha det fint puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela