Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Fabian !

Publicerad 2010-12-09 11:37:23 i Allmänt,

det va ett tag sen..hinner tyvärr inte uppdatera mig nu, får göra det senare idag har viktiga saker att fixa nu. Men lägger upp ett par bilder på våran älskling. Stor har han blivit, och han är fortfarande världens snällaste och gladaste :D <3







lilla älsklingen ! <3

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-12-13 13:04:01

haha va söt han är, visst går allting fort?;)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-12-13 20:05:32

taack ! haha jaa, går för fort ju, hinner inte med :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela