Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Fredag !

Publicerad 2010-12-10 13:33:17 i Allmänt,

Sitter hemma hos min syster i Karlstad och myser. Vi hade tänkt gå till stan en sväng men det är väldigt kallt ute, känns bättre att hålla sig inne i värmen. Fabian sitter hos mormor och myser och trivs hur bra som helst.
Ett tag sen jag skrev nu och det har hänt väldigt mycket sen sist, med fabian alltså. Han har växt hur mkt som helst och han har som ni ser på bilderna jag la upp börjat le. Och det är inte det där flinet dom får till när det kniper i magen utan det är äkta liksom. Så himla roligt är det. Älskar den här tiden när han är mer vaken och ler och så. Han ger mig sån energi lillsnutten :)

Va hos barnmorskan i onsdags. Han vägde 4455 gram och var 54,5 cm lång. En riktigt stor kille nu. Har fått en liten dubbelhaka och blivit väldigt rund om kinderna, så himla mysigt är det :)
Och jag verkligen älskar att vara mammaledig. I början måste jag erkänna att jag hade lite panik. Men nu bara njuter jag av livet. Det är hur underbart som helst att ligga kvar i sängen och mysa me lilleman när hilding måste gå upp :)

Nu blir det mys med mina käära ! Förresten har vi börjat att planerat dop, haha redan tänker ni. Men klart man gör det, man längtar lite mycket kanske. i April blir det iaf :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela