Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

helg !

Publicerad 2010-12-04 00:36:19 i Allmänt,

Sitter hemma hos min pojkvän. har kollat på idol och lite så, så himla besviken att olle inte gick vidare och att minnah är i final..ogillar henne faktiskt. Men det är ju så, man får alltid sin favorit ! :) tungt !

Idag var jossan och jag i örebro en sväng, köpte lite julklappar och så till hilding och fabian. Hilding är som ett litet barn och tjata om att få öppna sina redan;) så han fick det. Tror han blev riktigt nöjd faktiskt :D
Fabian får dock vänta till julafton, tror inte det gör honom nåt dock.:)

Men nu ska jag mysa ner mig i sängen med hilding så ska vi kolla på beck :)



förresten blev fabian en månad idag, igår den 3e :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela