Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Söndag

Publicerad 2010-12-12 22:47:52 i Allmänt,

Haft en bra helg med min familj. Fabian har varit lite förkyld och så men det är bra nu, skönt !
Så idag har vi varit och kollat när Klara och dom gick lucia, så himla mysigt var det :) Och Fabian stortrivdes i kyrkan.

Just nu sitter jag här och har lagt in lite bilder på Fabian på datorn..men min favoritbild på honom ville inte hoppa över till datorn. Åh galen jag blir..
Hilding ligger på soffan och halvsover. Fabian sover och vi borde också gå och lägga oss nu. Men Faban ska nog snart äta så jag väntar med sängen tills han käkat =)

Imorgon är det lucia på dagis. Får se om jag och Fabian orkar oss upp så tidigt som halv sju, kan bli tufft. Men det får man se imorgon.

Men nu ska jag kika lite på tv !


Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-12-12 23:10:41

åh vad han är fin Lisa! :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-12-12 23:40:44

jag han är riktigt fiin :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-13 14:27:57

Så söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela