Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100201

Publicerad 2010-02-01 09:04:58 i Allmänt,

Första februari. helgen har vart riktigt fin, synd att den försvinner så fort bara. Men nu är det ny vecka och massa plugg i skolan. Men bara några månader kvar nu så..
Idag slutar vi kl ett, då blir det hem och plugga och kolla lite one tree hill, jobbigt att man måste kolla på det hela nätterna !
nu ska jag fortsätta me nationella, ha en fin dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela