Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

onsdag,

Publicerad 2010-02-17 11:50:03 i Allmänt,



Ge mig vår och sommar :)

Idag har bergslag frilufsdag och ja har valt egen aktivitet, ska rida eller åka skidor. Och imorse halv nio var jag på skolan och gjorde ett prov ja hade missat, skönt och ha det gjort :)
men snárt ska jag ut och ha min frilufsdag sen vet ja inte vad det blir, är själv hemma ikväll/inatt, skönt :)
men en del plugg blir det nog, nu ska jag kila, ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela