Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

onsdag.

Publicerad 2010-02-03 17:44:08 i Allmänt,

Usch vilken snöstorm det blev då. inatt sov ja och hilding hos min bror och imorse satt bilen fast i snön, typiskt när man för en gångs skull gått upp i tid och egentligen skulle vara på skolan 30 min innan man börjar :) men en försening på det !
just nu sitter jag här och ska fortsätta med mitt pa som ja jobba med rätt mkt igår, känns bra att ha kommit igång på riktigt :)
men nu har ja viktigare saker för mig, och det är inte du !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela