Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Torsdag.

Publicerad 2010-02-25 18:49:29 i Allmänt,

Kom precis upp ur badet, har vart i storstenshöjden och åkt, mysigt vare. Va ju där igår me o gled lite, så känner mig relativt sliten ;)
Förövrigt blev jag ju faster i måndags :D så igår fick jag träffa bebisen eftersom det är besöksförbud på bb=/ Helt underbart :D jag är så glad, han är hur goo som helst och ska heta Alexander :)

ikväll vet jag inte vad jag ska göra, softa till en film typ kanske, vore gött me en pizza men försöker hålla igen lite nu ;) men nu ska jag dricka te, ha en fin kväll :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela