Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

torsdag.

Publicerad 2010-02-11 17:22:34 i Allmänt,

Så trött man är på att plugga nu, så trött att man bara vill ha 11 e juni imorron. Fast samtidigt kommer det bli sorgligt, har världens bästa klass trots allt som vart och kommer sakna alla sjukt mkt. Har lite smått ångest när ja tänker på att ja ska klara mig utan alla underbara sen, gymnasiet va fan tre fina år :) inser man när man har några månader kvar. aja, kärlek till OP3 :) <3 vi kommer säkerligen härja mest på studenten ;)

men men, ikväll ska jag kolla innebandy..sen ska jag nog hem till hilding och sova där :) imorron har vi prov, är så taggad :) men nu ska jag återgå till boken, ha en bra kväll. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela