Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100103

Publicerad 2010-01-03 23:05:04 i Allmänt,

Söndag och nästa tisdag börjar skolan, lite ångest fast man kanske inte borde ha det !? sista terminen är det ju, sjukt underbart vi längtar till studenten. men innan det finns det lite slit kvar, typ projektarbetet ! gråter när ja tänker på det, men jag klarar det. Jag är en sjölander :)
Just nu sitter jag här med min förkylning och mitt huvud ! Finns inget och göra, funderar på allt som hänt i livet. Det är allt bra orättvist ibland, att man inte får tillbaka allt man ger. But that's life ! och jag lär mig.
Nej nu ska jag lägga in lite lars winnerbäck på min ipod som ja hitta i min byrå idag, sen blire sängen :) ha det bra, pyss !

God bless you


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela