Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

fredag !

Publicerad 2010-01-22 16:24:12 i Allmänt,




Skönt me fredag, dock vart en jobbig dag men den har gått. Har precis städat klart mitt rum och bytt sängkläder och allt ! Känns riktigt bra, och det luktar verkligen rent :)
Ikväll ska jag va med min snutt i think. Förövrigt ska vi bara ta det lugnt och kanske käka pizza, för det va säkert två veckor sen, inte okej ! Men nu ska jag ut och ta lite luft sen blir det ett bad på det, ha en fin kväll :) puss

Älskar hilding så jävla mkt, ni fattar inte. Aldrig känt såhär och jag är så jävla glad att han är min :) Utan dig skulle jag nog inte va den personen jag är idag, du förändrade mig till en så mkt bättre människa, och jag är glad över det. Jag bara älskar dig mer än allt annat !  Thanks for being you ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela