Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tisdag.

Publicerad 2010-01-26 12:52:10 i Allmänt,

Kom hem från skolan för en stund sen, så skönt att vi alltid slutar 11.40 på tisdagar :) idag ska jag rida sen plugga lite nationalekonomi :) imorron slutar vi egentligen 16.10 men vi har inställd massage då så vi slutar typ 14.20. Så gött, känns ju nästan lite kul att gå till skolan då ;)
men nu ska jag lägga mig i badet för det är kallt, ha en bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela