Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

1 juli 2010 =)

Publicerad 2010-07-01 22:13:38 i Allmänt,

hej bloggen, det va ett tag sen sist !
Livet har förändrats rätt mycket, student och massa underbara saker faktiskt =) jaa det blir sig inte likt efter hösten, men det blir underbart det här. Jag kommer klara det här hur bra som helst, glad att jag e så stark ändå. Och har alla mina underbara kompisar, va fan vore jag utan er !? <3

Men men, har iaf börjat jobba nu och det funkar riktigt bra :) trivs hur bra som helst, bästa sommarjobbet ever !
Så idag jobba jag kväll och så är jag ledig tills måndag nu, riktigt skönt !

På midsommar var vi i göteborg och det va så sjukt underbar. Jag har funnit en vän som känns så jävla nära. Sjukt att det bara kan bli så på några dagar!? berätta allt för liksom, jaa det måste va riktigt bra då :)

Och studenten kan bara beskrivas med ett ord; UNDERBAAAAR ! bästa dagen i mitt liv:) hela dagen var riktigt lyckad och man var bara så lycklig. Nu är man klar me skolan liksom, tycker synd om tvåorna och alla andra som har flera år kvar! men kämpa då!

men nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig ska upp tidigt imorron iaf för ska va i dfs kl nio, hårda bud när man blir vuxen ! hare bra, puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela